Update without a real reason.

Welcome back into my world.

För ett litet tag. Inte länge alls. Men någon minut.
To start with,
jag har nu bott i lägenheten i typ en vecka.
Trivs sjukt bra hittills. Allt är inte färdigt.
Men jag har kommit långt nog.
Dammsugare behöver inköpas dock,
det inom kort.
Och, jag är avskuren från omvärlden.
Inget internet, inga tv-kanaler och jag ligger back.
Vafan. När ska jag vinna miljoners miljoner?
Det borde vara min tur snart.

Är hemma hos mamma här och nu för att tvätta kläder inför kvällen.
Det är besvärligt med tvättstugor där man måste boka tid banne mig.
Så många år sedan,
det verkar bara vara att vänja sig igen.
Men nu har jag inte tid med det här.
Vi hörs.

Jag har blåst mina chanser, förbannades!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback