Vuxenvärlden - here i come!

PS.

Blev uppringd av en bekant och även till-och-frånvarande arbetskamrat på jobbet igår,
det gällde mig försäkring som han nu tycker jag bör skaffa eftersom jag får tillgång till min
bunker från och med imorgon. (Tyvärr får jag leva med vita väggar ett tag, eftersom pengarna tog slut.)
Så härmed har jag från och med imorgon både hem- och drulleförsäkring.
Vafan det nu betyder har jag noll koll på, men han fixade något som tydligen behövdes.
Kanske var det den första han sålde. (Internt, som vanligt.)
Så där tog jag vuxenpoäng så det sjöng om det, vilket gav mig lite panik.
Jag vill fan inte bli vuxen längre!
Att han sedan vet om det och därför också avslutade samtalet med:
- Välkommen till vuxenvärlden Carro!
Det skrattade jag åt.

One step closer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback