And that's just how it goes.

Bloody sunday.

En hel helg utan ett socialt liv. Så känns det. Don't ask me why.
Men det är ungefär lika mycket bluff och båg som självaste Jerry Springer!
Allt har att göra med att jag nog ville gå ut igår,
men att jag aldrig hann och när jag väl vad ready to go så var det packat
och jag kände att vafan, det är Sollefteå. Vad vill det ge mig?
Nada. Noll. Miden. Vilket jag även hade rätt i.
Efter diverse samtal från fulla människor där jag satt på jobbet
kände jag mig mest lättad att jag faktiskt inte gick ut.
Pej hamnade tydligen i någon slags catfight, fast mellan karlar
och blev därför utkörd på moppo med trasig skjorta stackarn. Ny skjorta för övrigt!
Matilda var fullare än ever förr och fick mig inte att förstå något
utav vad hon ville varken med samtal (jag råkade parkera henne), eller med sms.
X var sentimental och ville prata om allt. Nytt. Gammalt. Vilket inte gick.
Inte just då.
Resten var nog precis som förr skulle jag kunna tro.
Och en helg utan det har någon aldrig dött av!
Så, i efterhand ville jag inte ens gå ut igår. Jag ville bara fördriva tid.

Idag har vi ätit pizza. Och hamburgare. Och godis. Och loka-läsk.
Vilket innebär att jag dragit på x antal kilon till förmodligen.
Jag har varit en sån där sken-bakis-människa idag.
Who gives a shit om hundra år?

".Jag är tokfull! Men lag gär ut ändå..skriver detta med årets fyllde hicke men äodå..
jag vet fan inte ens vad jag skrive..vart är du?"
- Citat - Matilda Wallinder

Ja, vi ligger på samma nivå skulle man kunna säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback