Arghhw.

Jag är så vansinnigt sliten. Något jag inleder varje dag med att säga.
Men, for real, eller på riktigt,
jag är helt galet trött, kan bero på att vi hängde kvar på stan sist av alla igår.
Jag var inte full. Jag var inte hög. Jag var bara rastlös.
Men, jag tog min taxi hem och gick och la mig.
Tycker synd om fröken fräken som hängde på stan lika länge som mig,
men som fick gå hem med stavar som hon hivade efter att fingarna frös fast
och som var tvungen att kliva upp tidigt i ottan för att börja jobba klockan 8!
Det är den skönaste delen med mitt jobb.
Huvudsaken du inte kör frukost slipper du kliva upp sådär snusk-tidigt.
Det är ändå dags att börja göra mig i ordning.

Packet ringde fem imorse. Då är jag far away sedan länge.

Och ja, jag vet att jag svär för mycket för mitt eget bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback