Bright and early.

Må man fasen få säga idag.
Jag är uppe vansinnigt tidigt i jämförelse med
vad jag varit mina två lediga dagar.
Kunde som kakan på tårtan inte sova inatt,
men vafan gör det om hundra år egentligen?
Nu jobb-jobb-jobbar jag ända fram tills
helgen är slut och efter det.
Konstant.
Mer pengar in i spargrisen.
För övrigt har jag kanske, kanske, håll tummarna
fått tag på en lya om jag inte blir för snål.
Det är dyrt att bo i Sollefteå tydligen. Wierd.
Och jag är en sån här, som hellre köper nya kläder
än skaffar någon vettig stans att bo.
Anyway.
Det är dags att traska till arbetet. I halkan.
Jag kommer nog slå ihjäl mig på vägen ner, no doubt about it.

Om du kommer hem med Carro is the shit
så skulle jag kissa på mig av skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback