Dagen ifrån helvetet.

Pissfitta.

Det har jag blivit kallad idag. Tack för den, den värmde minsann!
För övrigt har ungefär hela dagen varit pissfittig.
Jag bokade biljetter till Mr. P igår som redan berättat,
hur gick det med dem? ÅT HELVETE.
Förbannades, satans, jävla-skit-sate-helvetes-jävel-jävlar.
Så irriterad blev jag. När kan man få sånt dum-spel att man inte
samarbetar med ATG och när blev folk så giriga att de inte ens
kan vara snälla mot människor som ber snällt?
Vart fan är världen på väg?
Betyder det här att jag inte längre bör hjälpa gamla tanter
som ramlat eller rullstolsbundna som ramlat ur stolen?
Nej, förbannades. Jag ska vara snäll. Och hata alla som inte gör det.
Hata är dessutom det elakaste ordet man kan tänka sig,
men det är just hata jag kommer göra.
Det betyder att vi drar tidigt som röven till Härntan imorgon,
inget förfestande här inte.
Och, kommer vi inte in så blir jag tok-galen och kraschar något.

I told you that I was trouble. You know that im no good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback