Diagnostisera det hela och ge mig ett svar.

Vad fan är bronkit?

Ge mig ett svar. För herr Eriksson törs jag inte tro på.
Svaret han sa var så lätt att det inte kan vara sant.
Vägrar tro på någon som har så många r i namnet.
Hypokondrin har iallafall smittat av sig i familjen
och jag har härmed alla sjukdomar ifrån ebola till bronkit.
Den sista för att jag läste det ordet i en bok inatt
om några glamourösa människor i NY där en karln röker och hostar,
ungefär som min tillvaro här hemma i lilla Sollefteå.
Jag röker och hostar, men inte mycket är glamouröst inte.
Två knölar i halsen, har jag jag åtminstone.
Och där får de sitta för herr eller fru doktor är
något jag drar mig för att besöka.
Allt går att lösa med lite blåbärssoppa och alvedon!

En cigg på det här så.

Kommentarer
Postat av: jennieeee

Men hallå!! Bronkitis, det är en skit farlig sjukdom!!!!! du får inte få den. en kille på skolan hade det förra året för han rökte så mycket och han höll på att stryka med!! :o love

2008-01-16 @ 12:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback