Förvirringar och helveteskval.

PS.

Jag vill ju inte förvirra era hjärnor mer än vad de förmodligen redan är.
Så för att reda ut möjliga frågetecken vill jag förklara att alla personer inte alltid är de samma i min värld.
X kan vara någon en dag och nästa en annan.
Matilda finns egentligen inte.
Pej är min tandtrolls-superhjälte, jag har dock inte fått någon fin docka än som Hugo 3 år fått hos tandläkaren.
Min syster är alltid lika snygg som hon var på kortet jag lagt in tidigare.
Fröken Wallinder har ingen någonsin hört talats om förr. Förutom jag. Men det är en hemlighet.

Där har vi förmodligen rett ut en del småsaker.
Kan vara bra att tänka i förväg ibland.

Jag vill ju inte att folk ska "höra" något mer på stan, inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback