Fuck me up from the inside and out.

Fredag. Det innebär jobb, i vanliga fall massor.
Ikväll kommer det troligtvis bli lugnt däremot.
Därför innebär det städning i överflöd har jag hört.
Ja jävlar, det passar mig precis. Jag hatar att städa.
Hata är ett starkt ord som jag egentligen inte bör använda,
men just i detta sammanhang finns det inget annat att städa.
Jag är så jävla opedantisk som en människa kan bli!
Annars ska vi på karaoke och skratta, inte med folk. Åt folk.
That's the way we do it.
Jag har ingen motivation, ingen lust.
Har nu insett att får jag som jag velat så blir jag fast, här,
kanske inte för evigt. Men bra jävla länge.
Jag känner mig instängd. Trängd.
Att jag har vakuum i huvudet och inte får ut något
vettigt av det hela hör också hit. Hjärnan lägger av.

Det är dags att klä på sig. Frukost/lunch med fröken fräken.
Köpa skjorta och se glad ut.

Sollefteå, har vi någonting att ge till varandra?


Kommentarer
Postat av: Prinsipesan

Japp vi kör igång en ny tävling.
Denna gången handlar det om Prinsipesan -10.
Nu gäller det att var påhittig och komisk.
Den person som under dagen kommer med den bästa förklaringen
till varför man inte ska banta, vinner helt enkelt.
Priset? 1kg Godis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback