Gud och jag kommer aldrig bli vänner inte.

Det är dagar som denna jag känner mig usel,
vaknade på den sköna madrassen. För övrigt en god vän till mig.
Såklart hade all luft pyst sin kos och det var som att
vakna upp i en grop. Jag gillare!
Alldeles för ljust för det första, något som inte bådar gott.
Soliga söndagar får mig bara att vilja kväva mig själv
och vakna upp en vecka senare då allt blivit grått
och mulet igen, fan sol på en söndag?
Det är då man ska ligga hemma och fisa under täcket,
orka aldrig med ljusa promenader och skit på söndagar.
Ge mig sol en måndag, tisdag, lördag eller tors hammardag för fan.
Aldrig söndagar.

Jag gillare. Att det inte spelar någon roll vems väder det är,
för mig är det alltid fel. Nu får du fan slå mig fröken!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ah, då förstår jag :)
Sollefteå ligger ju inte allt för långt borta, Emanuel var där i helgen och tränade curling :P Så vi får väl styra upp någon helg så får jag komma och hälsa på dig :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback