HALLÅ eller ännu värre GOMORRON?!

Ja, så låter det när antingen min mor eller moster kommer för att hälsa på.
Eller hälsa på, kan man ens kalla det så?
Tveksamt.
Anyway, häromdagen klockan 11 vaknade jag av att någon
skrek HALLÅ?! och väckte mig ur mina drömmar.
Död, dödens, dö. Låt mig vara, ville jag skrika.
Men jag knep käft och efter några minuter kunde jag sött somna om.
Nu idag var det mamma som kom förbi här och skrek, GOMORRON!
Jag svarade såklart inte eftersom jag sov som skönast,
då hör jag henne prata med hunden. Säg att nej, här var det ju ingen vaken osv.
Är bara tysta så vaknar jag när jag vill, så känner jag!
Egentligen sitter jag här och skrattar,
för det är ju bra att de väcker mig. Jag har vänt på dygnet!
Något så urbota dumt banne mig.
Inatt blir det ingen dator.
Jag tänker inte sitta här och slösa tid innan herr dator himself återuppstått!
Lögn och båg, var det där. Precis som Jerry Springer!

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du bra på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp isåfall med att ändra min bakgrundsfärg. Bra blogg du har förresten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback