Hello sunshine, eller vart tog solen vägen?

Vinter. Se, sådär kan bara ett tråkigt inlägg börja.
Nu vet alla att det kommer fortsätta med att jag ska
klaga, gnälla och bara vara allmänt missnöjd över
hur allt ser ut för tillfället.
Ja, det hade ni fått kunna trott!
Sure, jag älskar inte vintern. Jag gillar inte snö.
Det är mörkt och kallt. Men idag skiter jag i vilket.
Det finns så mycket annat att tänka på.

Som att jag ska få äta tacos alldeles snart!

Har två dagars ledigt. Wunderbar! Idag tog jag sovmorgon.
Ska äta tacos till frukost och tårta till middag.
Can life get any better?
Vi ska ut och röva omkring en sväng till.
Tänk om jag vore rik och berömd, då hade inte Sollefteå
behövt sett oss mer på de här två dagarna inte.
Det är dags att jag gör mig färdig.
Nu börjar det bli bråttom!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, tacos till frukost och tårta till middag låter ju lyxigt :D Jag trivs jätte bra i S-vall :) Har blviit vimmelfotograf nu också så det kan väl inte bli bättre ;) Hur är det själv?
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback