Hemliga beundrare med bomber och granater.

Hört på stan. (Nog nära sanningen.)

- Din kompis var hit och hämtade en familjepizza nu ikväll.
- Vilken av dom? Så att jag kan ringa och jävlas.
- Han som du var på cafét med idag. Per eller vad han heter.

Till saken hör:
Mina kompisar äter alltid pizza
Per är rädd att denne man är tänd på honom
De har aldrig presenterats för varandra, trots att Per skaffat smeknamn åt karln
Per är övertygad om att han vill ligga med honom, men att det inte går
Han kan Pers namn bara sådär

I know you're reading this lille Pej, jag lider med dig!

HAHA!


Kommentarer
Postat av: Sarah

hejsan=)
han ska till Luleå, jag skrev fel. KOmmer utbilda sig til golvläggare. triast nu, men vi har all tid i världen *peppar peppar*

ha en bra dag och trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback