Höjden av pinsamhet ta mig fan, att jag alltid ska vara värst.


Ett måste inför fredag!

Jag skäms ögonen ur mig. Men med tanke på allt ont jag gjort mot människor i mina dagar
måste jag väl för en gångs skull göra något ont mot mig själv också?
Det hör som till.
Och det här gör ont.
Att erkänna att: JA, jag gillar faktiskt den här låten. Trots att det är pinsamt!
Härntan, fredag, jag och hiphopparna. Danny ska med i bilen tillsammans med Snook,
annars stannar jag hemma Fröken fräken. Så är det bara.

Nu fick jag det sagt. Och, vi behöver helst aldrig mer nämna det här.

Kommentarer
Postat av: mattan

Jag tror jag smäller av!
Sånt här erkänner man inte, icke.
Han får stanna hemma och du med då
antar jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback