I just can't get enough.

Jag har cement på ögonlocken.
Förbannades morgon.
Jag kan även berätta att vädret är mulet,
snön smälter fortfarande bort.
Allt ser trist ut,
tills man kollar upp mot Hallsta och ser att det håller
på att spricka sönder i molnen. Äntligen!
Drömde om sommaren. Utlandet.
Har jag verkligen bestämt mig för att göra det rätta?
Frågan är om jag ens bestämt mig.
Jag vill fortfarande tro att jag tar var dag som den kommer.
Just nu ligger jag inte i lä med att vara långsam.
Gör mig i ordning och jobba hela dagen lång.
Vi hörs på stan!

Carpe diem.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ah, så du blir hemma ett tag nu, kan ju vara skönt det med :) Har jag uppfattat det här rätt nu, när du var i grekland, hade/har du och chris något på g? =)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback