I saw the sign.

PS.

Jag har drömt sjuka drömmar inatt. Det blev minsann lite läskigt mitt i natta.
Först och främst var det tänder iblandade, världens sötaste Chris
och fröken fräken herself hade också sin del i det hela.
Kan alltså ha att göra med min ångest över vad jag ska göra i sommar.
Eller?
Jag hajar ingenting.

För en snabb genomgång såg det ut ungefär såhär.
Jag vaknade en morgon då vi varit på efterfest (?) någonstans.
Tyckte att käften kändes helt ramsne och såg i spegeln att jag fått glugg, igen!
Grejen var bara att den inte såg ut som min ursprungliga glugg jag hade, senast vid 11 års ålder.
Den här var så sidan av mitten tänderna liksom. Anyway.
Jag skulle den dagen jobba i min bar i Grekland,
vilket betyder att du måste vara döende för att inte komma.
Ungefär.
Jag frågade därför Matilda om hon kunde fråga Chris, men han sa nej.
Jag fick panik, eftersom 2 sekunder senare var jag två tänder fattigare i munnen.
Men tänderna i handen letade jag rätt på Chris som först sa nej,
men då han såg what kind of state i was in, lovade att ta baren åt mig eftersom jag citerar hur det lät:
"Man kan göra mycket. Men att jobba utan tänder kan ingen göra. Tänder tillhör ens identitet och stolthet."
Så både han och fröken Wallinder begav sig från olika håll för att göra mitt jobb.
Sen försvann den på ett ungefär. Det är såhär jag minns.

Betyder det här att jag kommer dö eller bli rik?
Eller betyder det helt enkelt att jag har beslutsångest och vill göra alla glada?

Tappa tänder vill jag inte göra. Utan identitet är jag ingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback