Idag vill man inte vara jag inte.

Äntligen hemma efter en lång dag på jobbet.

Idag vill man fan inte leva mitt liv kan jag lova.
Först ramlade jag utanför jobbet.
Ja, jag ramlade. Ovanligt va?
Det var ju inte första gången på den här veckan,
så jag slog knät åt helvete och svor.
Hela vägen ner gick bra och så precis utanför dörren
är det blankis och jag ramlar. Upp på apoteket bara.
Voltaren och tigerbalsam löste det hela för stunden,
nu ska jag ta av bandaget och kolla hur det känns.
Jag blev nöjd!
Kommer tillbaka och kocken är magsjuk. Bra!
Ringde runt till halva världen och tack gode gud löste det sig.
Imorgon kan bli roligt, då får jag se hur det går.
Nöjd!

Nu är det fan dags att sova. Börjar om några timmar känns det som.
God natt, tack och hej!

PS.
Imorgon kommer fröken Wallinder hem.
Då ska det hängas igen banne mig.

Och,
som det ser ut blir det roadtrip på mindre än ett dygn
mellan tisdag och onsdag.
Petter i Åre.
Grymt!

Kommentarer
Postat av: mattan

Jag gillare, ja att du kvadda framför jobb dörren alltså! Nu är jag som sagt hemma i min iglo och läser "mitt i skogen" inlägget och tänker tillbaka och SKRATTAR åt mig själv. Men jag har väl alltid haft en liten fetish för garderober antar jag! (haha) smell yah later!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback