Im feelin' sick just thinking about it.

Vilken grym jävla dag. eller hur var det nu?
Fränt kanske jag ska kalla det. Förbannades vansinne.

Jag är ju inte den som är den,
men då allt går emot mig som det gjort nu
då kan jag inte inte ens låtsas vara nöjd.
Det funkar ta mig fan inte!
Jag trivs väl som det är ibland,
men allt seriöst snack. Jag vet, det behövs.
Men, stort MEN orkar jag verkligen stanna i stan?!
Skaffa lägenhet och allt sånt seriöst. Funkar det för moi?
Har jag blivit så gammal? Eller är det värt att stanna en sommar i Sverige.
Det är själva frågan egentligen? Vad är värt vad?
En hel sommar. Jag behöver lägenhet.
Jag behöver vettiga människor, fler än bara 2 eller 3.
Jag behöver en lillasyster som mår bra. Jag måste må bra.
Det är mycket som verkar gå åt fanders redan nu.

My darlings, take care ta mig fan så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback