Jag har lärt mig om klamydia idag.

PS.

Man lär sig något nytt varje dag sägs det.
Idag har jag fått lära mig att om du har klamydia
och sedan petar i ditt öga och sedan i någon annans öga
med samma finger så smittas den stackars jäveln av klamydia.
Då undrar jag bara,
om du nu får klamydia i ögat, åker det rutschkana ner till könet på en gång eller?
Jag förstår ingenting och tror egentligen Linus drev röven av oss fröken!
Och typ, om nu du skulle ha klamydia och peta dig i näsan
och sedan köra upp fingret i min näsa. Skulle jag ha klamydia i näsan då?
Är det likadant med alla könsjukdomar eller?
Jag känner mig som 13 igen. Vart fan ska jag komma med det här egentligen?

Jo, jag vill inte ha klamydia i ögat eller någon annanstans.
Och,

Förbättra sexkunskapen i skolan. Se annars hur det går. Ett gäng 20-åringar utan koll.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, relevanta frågot dock!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback