Jag kan vägen.

Nu är det helg!

I stort sett. För alla era lyckliga jävlar som jobbar 9-5 jobb.
För mig är det också helg. Snart så.
Helg innbär jobb, men inte ska jag gnälla för det inte.
Jag behöver alla ören jag kan få ihop, fan,
med närmare eftertanke behöver jag förmodligen
runt en sisådär 30 000 för den där roliga NY resan.
Det just för att den ska bli rolig!
Sjukt, det kommer jag aldrig hinna.
inte då jag slänger pengarna runt mig som om de
vore något jag skiter ut när jag är bakfull.
Styr upp mig!

Har tänkt försöka mig på att slänga i lite färg i håret,
på egen hand för första gången ever.
Jag har så jävla mycket hår. Okej, det där lät illa.
Jag har så tjockt hår. Det lät bättre.
Just nu spelar det ingen roll, jag ser ut som skalle-Per
när utväxten börjar komma. Tjusigt värre.
Det här kan bli jävligt intressant. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback