Just another weekend.

På tal om det så är dom ju så söta att det kanske blir lite tänt på en gång.
Eller, va? Nu yrar hon igen. Ta inget på allvar. Inget alls.
(Snook, löjligt. Men är dom snygga eller?)
Ptja, en del. Då och då. Kanske jämt.

Att jag ens har en konversation med mig själv
är ju lite att gå över gränsen om jag får säga det själv.
Jobbet var vansinnigt lugnt en fredag som denna.
Vi stängde tidigt och jag tog en öl på haket med
både Fröken Wallinder, Anders och Per sedan.
Mycket trevligt hade vi tills klockan blev två
och det var dags att ringa herr Taxi för att ta sig hem.
Han tog inte ens mycket pengar idag den sötnosen,
jag blev så glad att han till och med uppskattade det.
Ta mig tusan!
Lördag idag, imorgon. Vi ska ta oss ut efter jobbet även då.
Tillsammans. Jag och Linda. Då blir det livat i lådan.
Hon är peppad som få, jag är alltid redo.
Herreminje, det här ska bli roligt att se. (Rimmet bjudet jag på idag.)

Det är dags att ta sig till sängs har jag fått för mig.
Hörs då!

PS. Pengar löser sig väl alltid mrs?

SÅKLART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback