Kontaktannons.

PS.

Det här är vad min mosters man sa till mig att göra.
Jag är inte direkt lika på själv tanken som han var.
Tydligen har det blivit dags att skicka in en annons
i tidningen om att jag vill ha lägenhet.
Bra idé. Helt klart. Kan man hoppas.
Att han sen säger att jag bör även skicka in en
kontaktannons så att jag med lite tur även hittar
en karl är något jag tar avstånd ifrån.
Det kvittar hur många som träffat kärleken på internet
osv. jag gör inte sånt. Det är mot mina principer!
All the best to you, som redan gjort det.
Vad han sen menar, att jag är för ful för att hitta någon
i verkliga livet eller om jag kanske är för dum. Det skiter jag i.
Men jag tänkte såhär.

Jag söker lägenhet!
I Sollefteå. Omgående.

Så finns det något tips, keep in touch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback