Min käre vän, man och vapendragare herr dator. Where are you?

Förresten K. Jönsson!
Vart fan har min dator tagit vägen?
Det undrar jag. Jag saknar honom så.
Nu kommer det en ny herre i mitt liv skulle jag kunna tro.
Om jag inte ska göra könsbyte på han och skaffa en tjej.
Vi kommer kanske bättre överens.

På tal om herrar.
Det var nästan lite löjligt igår.
Jag har brytt mig om jag orkat. Men det gör jag inte.
Och.
Du är allt jag sagt. Frågan är bara vad som sker efter det.

För övrigt.
Till den detta berör.
Nej, jag hatar inte. Jag är glad för vad ni har.
Vad som än sagts sas det nog för att läka sår för stunden.
Sen får man tro vad man vill.
Men jag hatar inte. Det är ett som är säkert.

Några fler kodade lösningar jag måste skriva för tillfället tro?
Sure hope not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback