Nightmares.

PS.

Självklart ska ni väl få veta att jag drömt mardrömmar inatt.
Det började såklart med alla låtsassjukdomar,
men hela grejen var att jag faktiskt hade dom. Så nu känner jag mig nojig igen!
Sen, en lite oväntat vändning och herrejävlar vad rädd jag blev.
Jag drömde att jag skulle färga mitt hår än en gång,
men när jag kollade i spegeln var jag blond.
Aldrig har hjärtat stannat så fort som det gjorde då,
aldrig stannat ever säger ni. Men det kvittar.
Blond. Är det min största mardröm för tillfället?
Att jag senare gjorde ett tidsfördrivstest nu där det sas att jag är blond.
Eller menad att vara blond kanske.
Det gör ju inte saken bättre.

Ska jag behöva gå omkring och vara rädd för mig själv på dagarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback