Nu får det vara nog.

Är det helt hopplöst?
Nu är det natt. Jag är inte trött.
Som jävla vanligt.
Jag svär på tok för mycket för mitt eget bästa.
Hade det varit som de sa när jag var ung och skör,
att tungan blir svart,
då hade mig fan ruttnat bort för längesedan.
Och tänk vad jobbigt det vore utan tunga!
Hur skulle jag då kunna äta banan&rödbetsglass?
Vems jävla påhitt är det skulle jag vilja veta,
hur fan kan man komma på något så vansinnigt?
Jag är inte trött, eller hur var det nu jag sa?
Yreri, det är ett starkt tecken på att jag borde varit i säng för minst en timme sedan.
Men, vem ska jag kramas med när jag blir stor?
Måste jag köpa mig en katt och bli en sån där enstöring?
Jag som hatar katter!


Kommentarer
Postat av: mattan

Fröken! vad är det du påstår nu?
Att jag ska vara någon slags enstörning!?
nedrans bananer, jag blir ledsen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback