Once an angry lady, always an angry lady.

PS.

Nu har det lagt sig, vansinnet.
Jag är absolut inte lika arg längre
och det blir inga stjärnor och smällar a'la cartoon network
när jag blinkar och tänker på saker som gör mig arg.
Jag vill inte längre slå något hårt.
Få ur det bara, här funkar nog bättre än everstans.
Nu ska jag röka med fröken över telefon,
för röka själv är som sagt en rädda-mig-ifrån grej.
Allra bäst vore det att sluta med det helt eftersom
vi båda drabbats av bronkit men jag ska vara
vrång som vanligt och lyssna på Herr Jonsson
som tycker att jag ska fortsätta röka och byta  tillbaka
till telia så jag får fylla på telefonen med 3-400 i veckan
Han är en klok man i Ramseles skogar.

En sommar med det här så överlever jag allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback