Pimpla (äckel)vin mitt i veckan, det är grejer det.

Jag har jobbat sönder mig idag. Förbannades jävla jäveljävlar.
Tanken var ju för det första att jag skulle vara ledig.
men inte det inte. Vilket jag absolut inte klagar om.
Dessvärre kom det på  tok för mycket folk på alldeles för kort tid
än vad jag egentligen hann med. Chefen skar fingret och hojt.
Där svettades jag stjärten av mig.
Men vi har roligt. That's all that matters.
Nu sitter jag hemma hos fröken Wallinder och pimplar vin.
Äckelvin för övrigt.
Josefin checkar bilder eftersom hennes man inte tillåter henne att
komma in på internet, eller så är det förbannade Matilda.
Jag tycker inte synd om henne inte. Hon har ju en man åtminstone!
Det är inte som min. Han som övergett mig för alla tider och evigheter.
Vi har lyssnat på en ritkigt gammal goding, ms. Peaches med den kära rosa helikopter.
Nej, nu är det fan dags att växa upp.
Men.

Fulvin på tisdagar. det är grejer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback