Rädda mig från det onda!

Har ännu inte tagit mig i säng.
Har blivit informerad av fröken fräken herself
att bronkit är en luftrörskatarr och även något vi ska hålla oss ifrån.
Ja, det kan ju vara bra om det är något farligt.

Maria från Völlan har skickat meddelande om att
hon sprang på lilla Jennie på skalet men att
inte smaskiga nyheter fanns att hämta.
That sucks, another day with nothing then.
Hon ville att vi skulle höras när jag är ledig eller då jag ska till fjällen.
Då slog det mig att hon kan ju fan åka ner med oss,
mindre plats i bilen men mer plats i plånboken.
Nu ska jag planera på riktigt!

Och, inatt kommer det drömmas mardrömmar på Översten.
Sjuk i huvudet som jag blir ibland satte jag mig och googlade,
ja fan, det är fränt att googla,
efter alla dessa sjukdomar som jag trott jag har.
Vi är lyckligt lottade människor som slipper!
Ta i trä.
Utav dem alla slår ebola allt,
jag tycker så synd om dem att det värker.
Isn't life unfair most times.

NU är det natt för fröken Lundgren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback