Se upp, snart kommer vi.

Inget pack här inte.

Tog mig hem fort som fan efter jobbet.
Fröken fräken har skrämt upp mig rejält med
historier om 20-åringar som flåsar folk i nacken.
Men jag pinnade på och slapp minsta lilla
vindpust i närheten av mig.
Som sagt, dom vet väl att jag är en jävel på karate..(-fylla)

Hövvet hänger inte riktigt med.
Nu vill jag ut på nya rövartåg.
Saknar så mycket, så länge, så vansinnigt!
Pratades vid med Sandra min kära från Völlan idag.
Hon ska dit redan på torsdag.
Jag vill också åka. Nu.
Det är dags att boka in AS 1000 känner jag.
När jag väl åker, inom kort,
ska vi styras upp och mötas allesammans.
Min stuga är redo för allt!
Allrahelst Jennie, Maria, Sandra, Sofia, jag
och mina kära vapendragare härifrån stan.
(De få jag har är mer värda än flera som jag kunnat haft.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback