Släkten är ta mig fan värst, no matter what you say.

Jag kan inte annat än att kissa på mig av skratt ungefär.
Mamma har ju som redan sagt skaffat sig en så kallad stick-blogg,
där hon verkar trivas som saltet på lakrits i att snacka
om diverse garn, tyger, mönster, uppladdningar av stickningar osv.
Hon är duktig, det kan ingen ta ifrån henne.
Att hon sedan inte är en stjärna på att fotografera,
det hör inte hit,
men att ladda upp såna här bilder på mig syster i hennes
nya favorit-pippi-tröja, där går fan gränsen.
Det var så roligt då jag såg den att jag höll på att skratta sönder lungorna!
Även att Malin förmodligen inte sett den och skulle dö
om hon förstår att även jag har laddat upp den.


Hon är snygg egentligen! Jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback