Tjoll behöver ett ställe att bo.

Hej!

Jag är ett tjoll som söker först och främst lägenhet,
men sedan kanske även en karl.
Inte för att jag någonsin skulle söka någon såhär,
men ibland kan man väl hoppa över sina egna regler.
Bara för stunden.
Det blir ju så satans ensamt ibland, trots att det är vad jag vill ha.
21 jordsnurr, gillar hästar, vara med kompisar och byta suddisar.
Eller?
Jobbar i stort sett jämt, då jag får. Hänger i gäng.
Dricker kanske på tok för mycket. Luktar inte suddis, lite äckligare kanske.
Någon intresserad?
Lägenheten är viktigare. Har du någonstans att bo.
Hör av dig för då är du min, bara min.
En fin lägenhet så blir du han, jag ska ha!


(Greklands-chips är en last jag har från Dollar Store.
Sånt får man leva med!)

"When im good im good,
but when im bad im even better!"

Kommentarer
Postat av: mattan

Jag tycker ju om bilden, den ser så riktig ut.
Sedan tycker jag ju om dig när du skrattar så där mycket också! :) mum-mum-mum!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback