With open arms i welcome you.

Våren vill säga.

Såhär, som jag ofta gör när jag känner mig rastlös.
Jag har fan suttit här och beställt bort massor med pengar,
det vill säga pengar som jag inte ännu fått men kommer få.
Nya kläder var det här!
Stod på jobbet idag och kände att jävlar i jesus,
nu var det längesedan jag köpte något nytt att ha på mig!
Egentligen är det bara hitte-på, jag köpte något nytt senast förra veckan.
Men det kliade i fingarna, så nu har jag fått det gjort.
Dumt kan nu säga. Bra tycker jag.
Tills räkningarna kommer!
Tack och lov så funkar det ju även att skicka tillbaka
om något skulle sitta snett eller vint.
Eller ja, om jag nu inte skulle få på något.
Så härmed önskar jag mer sol än ever
och låt våren komma jävlar amalia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback