Bosse-bus värmer mina tår.

Nu har jag kletat kräm i ögat,
ska försöka läsa några rader i porrstjärne-boken
och sedan ska jag sova.
Men en 50 kilos klump på tårna.
Bosse är den som gillar mig mest av våra hundar tror jag,
så nu har han lagt sig tillrätta vid fotändan
och snarkar högt och ljudligt.
Det är så jag blir helt varm i kroppen!

Att vara hemma och kurera sig,
det är en av de bästa sakerna med att vara i Sverige.
- Ta några alvedon och gå och lägg dig.
Vem säger det annars om inte mamma?
Hon ska för övrigt bläcka kroppen imorgon,
tre små saker på en och samma gång.
Jag hoppas hon blir nöjd! Då blir vi glada.

Hela kroppen värker. Jag vägrar bli mera sjuk!
Det har jag faktiskt inte tid med.
Vila kan jag göra sedan, nu måste jag jobba.
En massage är behövlig. Alla muskler sjunger opera.
Jag ska ju alltid vara kry!

Nu kliar ögat. Det är dags att säga god natt.

Kalinixta
Du finns alltid i mitt hjärta, det är något du kan lita på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback