Det är sådär skönt, aj.

Ögat är inte det minsta bättre, snarare sämre.
Jag har försökt kolla på en usel film a'la chipmunks
men insett att oh no, alla barnfilmer är inget för mig.
Hate to say i told myself so.
Har därför somnat om och om, och om igen.
Vaknade av ett durrande just precis.
Så låter min telefon, Durr, durr, durr.
Nonsens, en himla massa nonsens.
Jag blev i alla fall mycket glad. Det känns bra.
Jag är trött. Har sovit skönt och ska sova mer.
Har hunnit drömma och jag gillare.

Nu ska jag somna om igen.
Försöka åtminstone, det är varmt i syrrans säng där jag ska sova i natt.
Imorgon vill jag vara pigg igen. Och ha fina ögon.
Jag kan ju fan inte kallas flickan med de vackra ögonen annars,
med en massa ögon-slem som slemmar igen.
Äckligt!

Jag ska aldrig åka någonstans utan dig igen.
Sen att det har att göra med min lycka,
det kvittar väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback