Do some little s-h-o-p-p-i-n-g and come alive.

Nu är jag helt sprillans nyvaken.
Igår var en utmattande dag, utan att skämta.
Vi åkte till Birsta, mostrarna, barnen och jag.
Där sprang vi sedan omkring i diverse olika affärer
i ungefär sju timmar, och det tar på nerverna må jag säga!
Som vanligt lyckades jag med något.
Att glömma kortet till exempel, men det löste sig och jag fick handla.
Är mäkta nöjd över att jag bara brände runt 2000:-
eller bara?! som mamma och någon annan sa.

När vi kom hem kilade jag och Annica ner på stan
och tog oss en öl eller fyra och glodde på folk.
Inte för att det fanns många att glo på,
så roligt ska vi inte ha inte.

Idag ska jag nog kila ner på stan och betala hyran,
det måste jag göra idag innan det blir för sent.
Ska nog kila upp och ta en snabbdusch och sedan
slänga på mig något och springa ner på stan.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback