Du är min smörblomma.

Min lilla söta, ta hand om dig.
Puss



Ibland kan knäna vika sig bara sådär.
Då har jag oftast något jobbigt i tanken.
Idag är jag trött och har sovit,
ögonen har börjat klia igen. Det bådar inte gott.
Knäna vek sig härom timmen,
men idag var det bara av lycka. Ren och skär lycka.

Mor har tatuerat sig, det blev fint.
Jag såg mest blod, tejp och plast.
Men jag är säker på att det blev bra!
Sedan köpte hon pizza åt mig.
Jag som inte ätit det på ages and ages, så känns det.
Moffade i mig skiten under världsrekordstid
och nu så mår magen som jag förtjänar..
För mycket deg och ost på alldeles för lite tid.
Lite mer saft och några timmars sömn kanske.
Men först ska jag duscha.
Jag luktar nog inte alltför gott och i en bunker är det viktigt,
ytan är så litet att allt måste lukta gott.
Annars blir det jobbigt.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback