Du har krossat mitt hjärta.

Nyvaken är jag typ!
Har för en gångs skull inte blivit väckt av en ringande telefon idag.
Helt underbart för nu känner jag mig rätt så utvilad, and i like it.
Ikväll jobbas det med Linda, det ska bli skoj.
Hon tror hon kommer vara rätt yr, jag är säker på att det går bra.
Sedan så är det dessutom Trollskoj i parken.
Det var år och dar sedan jag såg allt det där..

Blir inget ledigt innan söndag åtminstone.
Måste erkänna att det känns rätt drygt. Jag blir lite less.
Är galet trött och hade svårt att ens le igår.
Då har det fan nästan gått över gränsen!

Idag ska jag plocka ut lite kläder som har beställts.
Hoppas hoppas det är något jag gillar
så jag inte slänger in det i garderoben och glömmer bort det!

Ha en bra dag. Det ska jag ha!

Filakia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback