Hey you, crazy-lookin' woman.

- Hej ringaren i Notre Dame! Hur är läget?

Ja, då var det dags igen.
Mitt öga är helt cepe och jag ser knäpp ut.
Allt började dåligt imorse, jag var sur.
Inget gick som jag ville och ögat kliade.
Sedan var det inget mer med det, trodde jag.
Det blev fan värre för var minut och till sist
insåg jag faktum, min dumma jävel.
Jag har åkt på den där satans ögoninflammationen, igen.
Det är ju tyvärr något jag råkar ut för ungefär varje år,
helst varje sommar i Grekland där jag inte kan stanna hemma.
I alla fulla fall jobbade jag klart lunchen och inväntade chefen.

Nu ligger jag hemma hos mamma och myser.
Har köpt karameller, ätit alvedon, ska svulla chips och sova.
Innan dess ska jag kräma in ögat med snuskkrämen
och hoppas på att jag ser ut någorlunda som folk imorgon!

Mitt liv är fan inte som någon saga just nu inte.
Gnäll, gnäll, gnäll.

Men jag tycker om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback