I'll make your day.

P.S

Vädret är såklart crap i och med att jag är ledig i några timmar.
Värdelöst.
Jag som klätt mig för värme,
men det är ju tydligt att jag får frysa istället.
Ett värdsligt problem.

En sak som inte är så världslig som jag inte är så stolt över
är att när jag skulle klä på mig imorse och satte mig
på sängen för att försöka klura på mig andra skinnet (leggings)
så stack det till och smärtade på röven så ögonen rullade runt.
Innan jag fattade vad det var och innan jag tog mig upp,
evigheter!
Dum-jävla-jävel-jag lyckades sätta mig på plattången som varit
på i cirka 30 minuter, det vill säga varmare än en ugn.
Herrejävlajösses vad ont det gjorde.
Så nu kommer jag få brännblåsor på baken
och allt kommer skava mot skiten.
Lyckat!

Det där bjuder jag på. Varsågod.

Så skratta gärna om jag haltar omkring.

Kommentarer
Postat av: fröken fräken

HAHAHA! jag tror jag kolapsar av skratt.

and this is why i love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback