It's a lovely day - boom-boom.

Det är nästan för bra för att vara sant det här..
Jag har just vaknat av väckaren, ville inte sova bort min lediga dag.
I alla fulla fall är vädret tipptopp utanför fönstret som det ser ut,
nu ska jag nog hoppa i min bikini och lägga mig utanför lägenheten någonstans.
Det är dagar som denna jag önskar jag fortfarande bodde hemma.
Men vafan. Vad tror ni inte jag gör för lite sol?
Just nu känner jag mig som en vampyrs undangömda fru, typ.

Ska skaka ihop en frappe,
ta med en bra bok och lite musik.
Sedan ska jag försöka ha tålamod att ligga där ute i typ en timme.
Det vore nästan rekord!
Jag tål egentligen inte att sola. Det är jag alldeles för rastlös för.
Men, idag ska jag göra ett försök.
För sol på min fisbleka kropp, det gillar jag.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madde

Kika gärna in någon dag om du inte har något att göra på datan :)



Kram Angelwing


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback