Like a whoa from above.

Inatt har jag sovit skönare än på länge.
Och bra mycket längre dessutom!
Kan nog vara så att det faktiskt var något jag behövde.
Ögonen ser fortfarande ut som två slembollar,
framförallt med all kräm jag hällt i bara för att bli bra i tid.
Men inte blev jag det ändå,
har fått order om att stanna hemma och vila tills imorgon.
Så här har jag legat hela dagen och läst i porrstjärneboken.
Att sedan solen lyst har inte gjort saken sämre,
jag sov förvisso fram till tolv men efter det har jag slumrat i solen.

Det är så vansinnigt trist att bara ligga hemma!
Jag har städat lite och diskat lite.
Sedan rengjorde jag avloppet i handfatet, vidervärdigt var vad det var!
Kan tänka mig att ingen rengjort det sedan tidernas begynnelse
och jag ville nästan kräkas, men nu rinner vattnet undan och det känns bra.

Ska fortsätta söka lite amerikat biljetter och sedan blunda ett tag till.
Jag är så galet trött.

Have fun ladies and gentlemen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback