Mitt nya liv i ro.

Har haft en skön dag. En behövande dag.
Mitt i solen, blivit bränd, sådär som jag alltid blir.
Varit trött, vilken verkar vara något som hör till nu.
Ätit pizza och känt mig levande. Myst och mått bra.
Kärat ner mig fullständigt dessutom, i lilla Hugo.
Han är kanske den sötaste i världen.
Druckit en del vin och sedan lite till.
Varit hemma hos moster med man och väntat.
Nu är jag trött. Vansinnigt trött.
Ligger i Malins säng med Ellen bredvid.
Det är tomt att vara ensam.
Vi kollar på film och ska sova medan vi hoppas att åskan inte kommer hit.

Det kommer bli en lugn vecka. Jag ska försöka tänka på inget.
Inte tänka alls. Bara vara och inte stressa.
Att bli slutkörd som 21-åring hade jag inte förväntat mig.
Det kostar att ligga på topp sägs det, och det kan fan stämma.
Inte kommer här bli gladare nu.
Så, jag slutar nog skriva om det inte finns vett att skriva om.

Här och nu ska jag ta hand om mig och koppla av.

Filakia


Tack för att du finns.
Du gör mig lycklig och det är mycket värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback