Nu har jag rullat, hela dagen lång.

En miljon rullar senare..

Har suttit hela kvällen och rullat, rullat, rullat rullar.
Fick en cirka 400 gjort på egen hand och sedan fick jag hjälp,
så nu har vi lite drygt bara 280 kvar att göra.
Jippi!
Skönt att få det gjort, helt klart.
Men det värker mer i kroppen än om jag sprungit runt en kväll.
Alla ben knakar och knäcker. Jag är inte van stillasittandet längre.
So it might be.

Önskar jag kunde säga att jag är på tipptopphumör,
men jag är fortfarande mest trött.
Synd. Har fått något som liknar blåvalar under ögonen.
Eller blåtiror. Kan vara därför folk hela tiden säger att jag ser trött ut.
Inhandlade make-up i massor för att dölja det hela,
utan lyckat resultat.
Nästa vecka ska jag fira! Och sova. Det behövs båda delarna.

Sitter hemma hos mamma igen och nu dricker vi vin.
Hon tok-syr mössor, väskor och annat inför "yre-marknaden"
jag dricker mest vin och gör inte så mycket annat.
And so it goes on..

Nu ska jag bli onykter och somna som en stock.
Tack och tack för det minsann!
Det är bättre än vilken godnatthistoria som helst.

Vinet är min vän.
Men inte på ett dåligt sätt minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback