Om något var från helvetet kan det har varit nu.

Närmare 130 personer.
Så många hann vi servera igår,
Jessica och jag.
Det handlar om mat alltså.
Dricka och sådant räknas inte.
Vi sprang våra bakdelar av oss,
hade dessutom inte hunnit äta på dagen.
Crazy!
Att jag sedan inte rökte på ungefär 7 timmar för att
jag faktiskt inte hade en möjlighet,
det var som smöret på mackan.
Nog om det.
Jag har sovit.
Inte tillräckligt länge,men ändå.
Det enda jag kan tänka på att det kommer
vara prick på pricken likadant idag.
Jag vill dra täcket över huvudet och somna om..

Nu ska jag lägga på en rem.
Jag börjar tidigt idag.

Hör ni jublet?


Kommentarer
Postat av: Nina

Kikar in å önskar samtidigt en trevlig helg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback