Så var det helg igen.

Jag gjorde det.
Givetvis.
Sov bort ungefär hela halva dagen.
Men som jag mådde när jag vaknade
betyder det faktiskt att jag behövde det.
Så, jag står fast vid att jag inte vänt
på något himla dygn än och inte heller tänker göra.

Ska hoppa in i duschen och göra mig färdig.
Mickan och mostra mi kommer förbi,
har lovat 15-åringen att rota igenom hela min garderob
för att söka lyckan, eller åtminstone något att ha på sig imorgon.
Vi får se hur det går.
Sedan ska jag ner på stan och kanske köpa nya jeans,
eller  ta en fika åtminstone.

Ikväll är det jobb. Kroppen är matt efter igår.
Så blir det när man ligger hemma och sover i 2 dagar.
Jag behöver massage, and i need it badly.

Ha en underbar dag!

Filakia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback