Smells like flower-power.

Finns det något mycket bättre än att vara nyduschad
och att allt luktar go'tvål och fräscht?
I like this feeling, and i like it a lot.

Det andra förbenade ögat har börjat vara sig,
precis som jag absolut inte ville.
Jag vill vara uppe och jobba med krigsmålning
i ansiktet imorgon igen! Jag har inte råd att vara sjuk.
Det kostar för mycket pengar.

Nu blev jag såhär monstertrött igen,
jag har till och med glömt bort skälet till att jag började
på detta inlägg, något var det och viktigt var det.
Kommer väl upp igen så småningom.
Nu ska jag nog sova en sväng,
om så bara en timme eller så.
Måste ner till jobbet med datorn och fixa lite med.
Sådär lockande..

Om allt vore som jag ville, då vore  det väl bra?
Det går ju att hoppas. Vi är duktiga på sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback