Snart blir det nya rövartåg kan jag tro.

PS.

Fröken eller kanske Fru Wallinder och jag ska nog ut på nya rövartåg snart.
Jag har alltid haft en svag punkt för Urkult,
hon för Herr Håkan Hellström himself.
Därav går våra vägar lite itu, men jag har längtat efter rövartåg
så jag gör banne mig precis som hon vill.
Jag lägger mig ner och känner mig menlös i frågan.
Whatever happens, happens ungefär.
Det kan bli Ö-sund eller så blir det metropolen Näsåker
som för övrigt är vansinnigt grym när det gäller Urkult!

Det märks väl så småningom.
Men jag lurar på om det inte kommer bli greit i vilket fall.
Jag är övertygad!



Och så var det här igen.
Lycka. Ren och skär lycka.
Tack!


Nu ska jag läsa vidare i min porrstjärnebok förresten.
Innan jag somnar.
Något kapitel hinner jag med.
Tacka gudarna för att jag inte levt denna människas liv.
Oh me, oh my!

Kalinixta (ännu en gång..)

Kommentarer
Postat av: fröken herselft

Lär du dig också "Hur man älskar som en porrstjärna"? Boken är bra! jag gillart! Hjärtat, jag kanske måste göra dig ledsen. Jag ringer imorgon! Pussegull.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback