Vi var faktiskt ut idag, min lilla mor och jag.

Vi har haft det mysigt, jag och min mor.
Jag har ätit mat så magen står kilometer ut
och jag mår nästan lite illa.
Fan nio tapas eller så drog vi i oss och det var mäkta mycket
men även mäkta gott minsann. Prick som vanligt!
Med en flaska gott vin och minst en flera goda
kaffedrinkar som efterrätt senare mådde vi som två prinsessor.
Det kan man tyda på mammas kommentar till det förra inlägget.
Frågan är hur nykter hon var med tanke på stavningen?
Vi har bra kontakt har jag hört. Det är roligt.
Chefen sa sig bli avundsjuk, mest på låtsas kan jag tro.
Men glad att vi faktiskt kan skämta och fåna oss, det är jag.
Att vi sedan bråkar minst lika mycket och lite mer mest jämt,
det är fan en annan femma!
Jag älskar min mamma.

Nu är det något snuskigt på tv-n.
Skräckfilmsaktigt verkar det och nu tror jag Nicholas Cage
tänker kräkas rakt ut i luften och en hel del massa.
Bäst att byta kanal och kanske också lägga sig och sova.
En dag ledigt är inte nog, det är bara så.
Jag behöver minst en två, tre dagar till.
Men jag ska inte klaga och imorgon jobbar jag heldag.
Så, sov så gott hörrni!

Kalinixta

Är det du som ska göra mig hel för alltid igen?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha en bra dag. :)

Kram.

Postat av: Sandra

Kul inlägg..:)

2008-07-15 @ 15:08:32
URL: http://SandraK.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback