You're an angel, so they say.

Tordagen är över.
Jag ska nu sova.
Har fikat en hel del massa idag,
och jobbat såklart.
Dessutom har jag varit vrång,
mer än vanligt och jag undrar om något är fel.
Två dagar i rad när jag buttrar på, det är fan knäpp.
Idag gick det över relativt fort dock,
så fort jag fräschat till mig lite.

Jobbet med Linda gick great, precis som väntat!
And i like it a lot.

What else?
Jo, jag ser numer inte ut som en maskerad flint med en dålig peruk.
Sen jag kom hem har håret färgats,
sedan diskade jag lite.
Och under tiden jag väntade på att klockan skulle gå bakade jag en kladdkaka.
En liten bit har jag ätit men jag ska fan inte äta mer.
Det här snaskandet mitt i natten
 som jag sysslat med de sista dagarna
ska banne mig sluta här och nu.
Ta mitt ord.

Och så allra sist.
God natt.

Kalinixta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback