A hint of your smile.

Idag är en bra dag.
Har varit en bra dag.
Jag har ätit kycklingklubbor och jordgubbar.
Inte på samma gång givetvis,men ändå.
Båda delarna på en och samma dag!
Det var lycka bara det.
Mat är mitt liv, herrejösses.
Men det är något att leva för minsann.

Planer hit och planer dit.
Jag blir helt yr, men glad.
Mestadels glad helt klart!
Vi får se var jag tar mig härnäst.

Att jag sedan ställs 204053 frågor om något stör.
Kärleksförklaringen från en viss människa
har spridit sig och vad Jessica sa har kommit ännu längre.
Who gives a shit om jag skaffat kille eller inte?
Och ännu mindre om han är svensk eller inte?
Nu är ju fallet så att det har jag inte,
men håller det dom borta med att tro att jag har det.
Då blir jag fan nöjd!

Nu ska sovas. Jag är ledig imorgon.
Igen.
Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback